woensdag 25 april 2012

Introductie

Tsja, daar gaan we dan!
Mijn eerste blog.... 

Ik kook graag, ik ben verslingerd aan sport (m.n. krachttraining, wielrennen) en ik probeer regelmatig iets lekkers en voedzaam in de keuken te bereiden...
Door de vele positieve reacties in mijn omgeving op mijn kook"kunsten" heb ik besloten maar een blog te starten. Het in mijn omgeving voorgestelde boek zal nog even op zich laten wachten :)
Eerst maar eens wat bloggen!

Wat kunnen jullie verwachten?? Fitness recepten, en mijn kijk op bijv "de fitnesswereld", zullen voorbij komen.
Dus zie ik iets leuks, interessants of doms over training of voeding... ik zal hier ongevraagd mijn mening geven.
En mochten er vragen zijn, dan zal ik wellicht ook daar verder op ingaan! De eerste simpele receptjes zijn al gemaakt, en volgen snel!!

Tot later dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten